dagen.

Idag har jag typ bara städat och städat haha :D men de va ganska roligt, fast jag HATAR att vika tvätt!!blää!! Iaf, snart kommer Frida så de ska bli skoj, hon ska se min lägenhet som hon fortfarande inte sätt än, katastrof ju, har snart bott här i 1 år!! S>en ska nog jag och fjällan gå lite promenad och sen ta oss till stan där vi ska äta på haket :D en mysig daG!! Efter de så ska kvällen ge mig massa plugg :S läsa tjocka engelska böcker, fyyyyy!! Sens ska jag titta på bonde söker fru :D haha och även se efterlyst, minns ni att jag gjorde en anmälan om den kvinnan i helsingborg som blev våldtagen (Åkte ju förmdligen i samma bil där hon blev våldtagen,tre veckor innan) Hon ska iaf prata om själva händelsen ikväll och jag måste ju bara titta på de!!

En annan sak, så gör de så kallade "försäkringsbolaget" If mig väldigt ledsen, fick ett brev idag och jag trodde jag skulle få damp!! Hur kan ni påstå att ni hjälper människor efter olycker när ni bara är kyliga och inte har någon förståelse!!
Ni borde också krocka på motorvägen först innan ni gör detta beslut som bara sårar en!


ohh Frida, tack för du kommer och räddar min dag från allt If skit!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket :D Det är verkligen underbart där :)

Japp bibliotek är verkligen inte att leka med ;)hihih Ses imorn :) Kraam

2008-11-12 @ 18:07:33
URL: http://baraemeliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0