Dålig jag blivit.

Oj va dålig jag varit på sista tiden att skriva tycker jag :S Brukar jag ändå blogga mycket, lovar att bättea mig! Skolan har ju börjat igen så de är ganska skönt att komma igång, fast vi har helt sinnes mycket att göra nu men men jag blir ju något bra tillslut hehe!

Igår var jag i Malmö med frida, först röntga jag bihålerna haha och som vi skratta i väntrummet, sinnes! Sen fick jag mig en vinter jacka, svart, fin och skön :P perfekt ju! Så de var en trevlig dag i malmö med många skratta trams och en del shopping!Imorgon kommer Frida hem till mig (fan blir ju aldrig av med henne) så då ska vi hitta på nått skoj i min lägenhet sen skulle vi nog ner till stan och äta eller nått, trevligt :)

haha på kvällen igår hade jag och Jonathan så jäkla roligt, som vi skratta!helt underbart förhållande!!

Idag slutade vi tidigt i skolan, mega sköönt!Så nu ska jag bara ta de lungt, sitta lite vid datorn och sånt. Så händer nog inget speciellt ikväll, eller jo ...favorit i repris jonathan :D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0