Elaka människor.

Jag blir så arg, världen är full med elaka, egoistiska människor som inte har ett dugg medkänsla för andra människor. Dessa elaka människor kan inte sätta sig in i andras situationer och bryrr sig inte ett skit om vad andra måste var med om och vissa elaka människor verkar vilja att alla ska vara lika?!?men shiit menar jag, deras hjärnceller har ju hamnat under fotet eller nått!!

Kan man inte bara få vara som man själv är, precis så som man vill vara och så som man fungerar, utan massa höga krav från omvärlden, det är en sjuk värld vi lever i, jag vet! Och detta är ju knappast något lilla jag kan ändra på, men arg blir jag! Jag har mycket tålamod men inte för dessa ego människorna som själv tror att de är så bra männsikor men egentligen bara kan sätta såg på månen och aldrig komma tillbaka, precis där de hör hemma. AAaahhh hatar att vara omringade av dessa....
kyliga, elaka,ego trippade, hjärnlösa människor!
Jag hoppas innerligt att ni en vacker dag får bli behandlade så som ni behandlar andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0