Festen igår..bilder, osv..

Blev mest bara förfest för min del igår haha, kom hem redan vid tolv! De andra ville dra ut till ett ställe och jag blev lite orolog att jag inte skulle komma/hitta hem efter det så jag drog hem.
Jonathan och ica nissarna var och bowla igår och efter de skulle de ha en liten fest hos jonathan, men när jag kom hem var det ingen liten fest haha, överproppat med folk, mega fulla och allt möjligt! men men det är smällar man får tau, bara de hade trevligt så!
Så jag kom ändå i säng först halv tre tiden....Här nere är lite bilder på festen i lund jag var på igår, haha inte så många och ingen på mig :P


Idag jobbar jag kväll, så vi hörs kanske senare vid 21.00 när jag kommit hem?!?! kanske kanske...:)

ha en bra dag annars :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herre vilken bild på mig! Hhahah jag vart nog inte helt nöjd med kortet i kameran :P Ser ju helt förstörd ut... Hhahha :P

2008-11-29 @ 23:29:57
URL: http://baraemeliea.blogg.se/
Postat av: Andrea

nej dååå, så söt såå :)

2008-11-30 @ 20:49:06
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0