Helgen.

Igår:
jobba jag och tjäna pengar :)på jobbet åt jag bara en liten tallrik fil så var ganska hungrig när jag kom hem, så jag och jonathan gjort något lätt, lax i ugnen med sallad till..mm så nyttigt och gott, älskar de!!

Idag: jobba jag igen och tjäna pengar :) funny funny!När jag slutade vid halv tre kom även mamma och pappa hem till mig, dom åkte nyss, mamma och pappa laga gott kött och sånt :) satt i soffan, titta lite tb och lite bilder så de va musigt opch skoj.

jaha vad händer nu ikväll då, hmm skulle ju vara gsnak smart om jag plugga lite men har jag orken till de ikväll, de e ju frågan!! haha

usch hatar att böckerna är på engelska!!Allt tar mycket längre tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0