I fredes och lördes.



tjaooo tajjoo, lite efter nu med mina dagar märker jag så de får blir en snabb liten genomgång här va!

Ifredes kom jonathans familj, hans mamma, pappa, santoz (hunden), syrran (bilden :P), Johan (som är syrran pojkvän), joel (jonathans lillbror) och Lukas (joels kompis)! Haha där fick ni en bra beskrivning. Trevligt var det iaf, Nästan alla ville ha en party hatt på huvudet, och ni vet..hemma hos mig finns det ingen fest utan hatt!haha!

Efter alla gått så kolla jag och jonathan Prison break :) ahhh love it!!sen gick vi och la oss...

jaha och nu kommer den mindre roliga delen haha, klockan 05.00 vakna jag, mådde illa så jag gick in på toaletten, han inte mer än in och ja, behöver ju knappt säga de. Kräktes så klart!!Usch blää hata! Men dehar ju redan börjats med vinterkräksjuka och mag skit. Haha de roliga va att efter jag kräkts gick jag inte till jonte, jag säger:
- Jontahan jag kräktes :(
- mehh fy fan Andrea, lägg dig i soffan!!
- mehh jahaa..jaja
Haha sen när han vakna på morgonen kom han in till mig i soffan och undra varför jag låg där!! den grisen är ju mer förvirrad än någon annan.

Så går dagen hade jag och jonathan en lugn hemma dag, jag med magknip och sånt trams men som tur va kräktes jag bara en gång och de va på natten, så de var väll något litet skit jag fått!Skönt! jonathan och jag spela massa playstation 3, haha som vi skratta! Favorit i repris idag baby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0