I Går med fest och allt.

Hej från en jätte trött tjej, igår ahn jag inte skriva något här..
Så får väll berätta lite då :P vintern kom ju på bara några sekunder om man säger så haha, snön bara kom i stoora mängder, mysigt för de som skulle sitta hemm en fredag kväll men INTE om man skulle ta sig från helsingborg till lund på fest!! men men ut i stormen skulle jag ju, med strumbyxor som sedan var lika blöta som ett hav!!på resan till festen hände massa galna saker haha tur jag hade Sofia med mig som mötte upp mig i lund, vi fick ju skäll av en busschaufför haha och på bussen halka jag med mina klackar och gick ju nästan ner i ett "vackert" spagat!!Som tur var satt där än tant som jag höll fast mig i :S heh ouups!!

Festen i går var galen med massa skratt, galenskap och massa hemligt ;)haha en riktigt rolig kväll så de var ju värt att komma i en strom!! tänkte lägga upp lite bilder, men har ju en bild som jag verkjligen inte kan visa haha då dödar hon mig!!snusk unge är vad hon är!!



sådär de va lite bilder från igår, de översta, är från emelias studentkorridor (hon är på sista bilden) den andra bilder är från en annan fest högre upp i huset :P jag sitter med min tvilling på en bild :) båda fyller år 870126 och går i samma klass haha konstigt de kan bli :)

nu ska jag snart träffa ida och malin sp får väll ta mig en dusch så jag ser lite piggare ut från gårdagens vilda natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0