Ikväll är det bonde söker fru :D

HAHA jag vet jag är en nörd, men det programet är så charmigt, fast jag hade ju aldrig ställt upp på de haha, men kul och se när de skämmer ut såg och sånt, skrattar som en galning då!


annars så har jag väll inget nytt att komma med precis haha men om de kommer något nytt tills ikväll så hör jag såklart av mig!Jonathan jobbar ju kväll idag igen så jag får sitta och titta på bönderna själv :P

oohh en sak till, min sista dag på praktiken imorgon,..hmmm först tänkte jag pyssla nått till min handledare haha men sen tänkte jag vem fan som ville ha de!!Sen tänkte jag baka något, haha men de kan ju smaka huuuur sooom heeelst! så jag får väll hoppa in i volvon min och leta upp nått...eller va fan..ska jag baka??ohh beslutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0