ingen bra rubrik?!men utgångslista har jag!

jaha nu har man varit duktig och både pluggat och städat :) skönt att tentan är iväg skickad! Jonathan är just nu på ica maxi och handlar, sen ska ha till väla och handla jeans, kan ni tänka er..jag orka inte ens följa med till väla och shoppa!!Är jag sjuk?!
hmmm

NU ska jag hoppa in i duschen och sen får man väll börja bestämma sig för vad man ska ha på sig ikväll! Jag vet det är ingen bråska men lika bra att börja lite smått :)

Sen får jag väll också göra min lilla vanliga utgångslista haha, jag har lätt för att glömma saker när jag ska ut, så nu skriver jag alltid upp på en lapp...

* mobil
* pengar
* legg
* studentkort
* busskort
* cider/eller vad jag nu ska dricka
* kamera

ja typ sånt :) haha trög!!


iaf ha en trevlig kväll för de ska jag ha

tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0