Jobbiga samtal.

Har nyss varit på de hemliga stället, usch vad jobbigt det var idag..hatar att må som jag gör...
men men ska inte gnälla här för det är bara tråkigt, jag gör som jag brukar..stänger in och låser!

Iaf lite till måste jag klaga haha, min jäkla hand*e*are som jag hade är den stelaste och otrevligaste människan jag träffat , ok alla fattar nog vart det står men man vet ju aldrig om hon läser min blogg haha, men men frå väll bita ihop och gå dit i december...

jaha nu borde man ju plugga...men jippi vad jag inte orkar de just nu efter denna jobba eftermiddag...blir väll lite vila och sen lite plugg senare...

ha en trevlig kväll i detta mysiga väder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0