kiss på golvet, eller?

haha jag e ju bara för söt om jag får säga de själv :P
Innan satt jag då här i soffan där jag sitter nu också :) pratade med sofia i min klass på msn (hade ett tjockt ljus tänt i fönsret, som stod på fönsterbrädan) helst plötsligt hör jag ett ljud, precis som om någon kissade högt...jag fortsätter skriva och tänker bara, oj vad någon kissar. Efter ett långt tag och ett långt kissande börjar jag tänka till lite, kommer då på att jag är ensam hemma och jag kissa ju inte, hymm vem kan de då vara tänkte jag!!Tittar då åt fönstret och ser du att där RINNER de stearin på vårt fina trägolv, en mega pöl!!! så där ja, vad jag har gjort efter det behöver jag nog inte skriva, skrapa skrapa skrapa!! nice

men seriöst vad trög jag är att jag tror att någon kissar så högt och länge, så är jag ju ensam hemma, vem skulle de varit som kissa ANDREA!!!!herre gud!!

fick mig ett gott skratt iaf och ett "gott" extra jobb!!

nä nu ska jag äta min bakpotatis med majs och tomat, sallad :D kör en vegatarianare ikväll!!gott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0