kvällsmys och julpyssel.

Hoohoo i stugan!
Skoldagen idag var ok, jag skratta mycket som vanligt haha men nu när man kommer hem och ser bokhögen framför sig får man ju lite smått panik..bläää men jag tycker jag ligger i bra tid så de är ju skönt :)
Snart ska jag ha myspys julmys med två vänner :) ska bli roligt, vi ska göra julkransar som förra året och dricka glögg.
Alltid bra att man har vänner man trivs med, tack för att de finns! Men innan jag myser med dem så ska jag och jonathan betala räkningar :D tjoo hej alltid lika skoj för alla!!

varför kunde inte allt vara gratis?eller alla vara rika?? Fast jag vet att pengar inte gör en lyckligare för de, jag har ju ett underbart förhållande, en super fin lägenhet, en underbar familj, en underbar utbildning och masssa massa mer!!

ha en trevlig kväll för det kommer jag att ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0