Lite dåligt.

Har inte skrivit så mycket i helgen, illa illa :P
Iaf så i lördes, då jobba jag kväll och det var skit roligt för jag jobbade med världens roligaste haah som vi skratta och tramsa, jag kom väll hem vid hmm 21.00 typ och då titta jag och jonathan på massa film, jag var skit pigg och la mig inte förren vid 01.30 tiden och det var ju inte det bästa när man skulle upp 06.00 idag :S haha men de funka, lite trött men det gick.
Idag, söndag har jag då jobbat såklart och efter jobbet  åkte jag till mina päron där även min syster befann sig :) vi julbaka och skratta jätte mycket, gick promenad och åt god mat!
Nu sitter jag här i soffan och tittar på tv, borde ju kanske läsa igenom de jag ska redovisa om imorgon, men har varken lust eller ork!

Lite irreterad ikväll känner jag, jag önskar ju så gärna att de hade funnits men frågan är ju OM det finns, har sätt de på tv i andra länder..hmm ni undrar säkert vad jag pratar om men det är bara bara bara min hemlis!men ohh jag vill så gärna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0