Min dag ser ut såhär.



Gog morgon :) idag vaknade jag 08.15, såklart när man är ledig!! Men ska ju ändå plugga idag så bra att jag kom upp.
Som jag skrev precis så är det bara massa plugg som gäller idag, kanske en träning också och på kvällen bonde söker fru :D

Har tänt ljus och sitter här nu i soffan med en filt och datan i knät, ser ut som de regnat/regnar uteså det är massa slask och trams!Lika bra att stanna inne att plugga. Konstigt nog känns det bättre att plugga när det är dåligt väder än fint, när vi hade våra anatomi tenta förra terminen var det varmt och fint väder ute, då va det tur att jag hade både ballkong och nära till gräsplättar runt omkring mig!Skönt att inte bo mitt inne i city utan en liten bit ifrån!

nä nu får jag nog sätta mig en i ettt annat rum, detta är inte bra för ryggen min!

hörs senare, nu är det knäckebröd och plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0