Nu är det fest...igen.

Igår med syrran var det mysigt och kul, först plugga vi lite sen stack vi ner till stan (lund city :) och handla lite julklappar, jag köpte till jonathan, så nu är jag klar med honom och sen köte jag till lilla farmor :) så dom två är helt klara!
Faqst det är ju lugna puckar!

Ikväll ska jag på fest i lund, igen :) roligt roligt! Jonathan ska först bowla med ett helt gäng från jobbet och sen drar dom hem till oss och festen fortsätter här hemma, men jag är ju i lund så de blir ju perfekt!Fast jag måste ju ta sista tåget hem så jag är ju hemma i lägenheten igen vid 02.30 i natt, fast det blir lagom, ska ändå jobba imorgon och söndag :)

Nä nu ska jag städa lite och sen får jag väll skicka in tentan till lärarna också, hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0