Så jävla grym.

Måste ju bara säga de igen, men det är ju perfekt pluggväder för mig haha, om solen hade varit framme idag hade jag säkert gjort massa annat, typ varit på långpromenad just nu eller något liknande. Men istället sitter jag flitigt i köket och skriver fingrarna av mig på datan!! jag är ju bara så jävla grym. hmm men man ska ju få Godkänt också :)
Fast allt löser sig, de blir säkert bra!!
Nu börjar jag bli hungrig, har ju inte fått i mig så mycket idag, glas vatten och en skorpa är inget att skryta om!!
Så nu ska man ju bara hitta på nått litet lätt, snabbt att äta, makrill hade ju varit sjukt gott men det har vi ingen hemma :(
Men vi får väll se vad jag kan trolla fram :)


Såhär sleten ser jag ut när jag pluggar haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0