sitter här i min ensamhet.

hmm hhade inte tänkt blogga idag, har inte så mycke skoj att berätta...men vi ger väll de ett försök då :P!?

Jonathan är på jobbet (jobbar kväll) så då sitter man här i den stora lägenheten själv! Fast om jag ska vara helt ärlig så kan de vara ganska skönt ibland :) haha fast såklart roligare när jonte myra är hemma.

Idag på praktiken gick det bra, ska snart få mitt omdömme, fast min handlenare har ju redan sagt att jag sköter mig bra, så får väll lite på de och hålla mig lugn!hehe

haha annars lite tanta snack: Ikväll har jag ätit fullkornspasta och tonfisk , nammi nammi
Lite mer tanta snack: det börjar bli kallt och jag behöver en vinter jacka...

tjoohej, detta var min roliga dag


P.S. FRIDA DIN FIS, GLÖM INTE NU ATT VI SKA SES NÄSTA VECKA OCH OM DU INTE RINGER MIG SÅ KOMMER JAG OCH TAR DIG, ELLER RINGER DIG :D JAG LITAR PÅ DIG ATT DU SER DETTA EFTERSOM DU SÄGER ATT DU LÄSER MIN BLOGG VARJE DAG, DETTA BLIR JU UPP TILL BEVIS NU OM DU TALAR SANNING HAHA...NÖÖÖRD, SAKNAR DIG!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag ska ringa dig nästa vecka :) På tiden kanske? :P Haha. Jag lovar att jag läser den varje dag OCH tittar i din bilddagbok :P Vi får ju fota så vi har bevis på att vi har träffats också :) Puss & kram!

2008-11-04 @ 21:39:59
Postat av: Andrea

haha jag laddar min kamera till nästa vecka då :) så tar vi massa galna bilder, haha vet du vad jag kom och tänka på precis, när vi var ute och gick i pålsjöskog och vi fotade och slängde upp löv på oss själva haha galen promenix de dära!!

2008-11-04 @ 22:58:49
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja men det låter bra, jag tar min kamera också, så nu jävlar i det :DVi kan ju hoppas att där är massa löv denna höst också så kan vi ju kanske ta oss en sväng om där ;) haha :D

2008-11-05 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0