bloggen klabbar.

Min blogg ville int eriktigt som jag ville igår haah jag skrev inlägg men inget kom upp på min sida, ähh skitsamma!!Får se om de funkar idag.
Idag har jag haft praktik igen, två veckor kvar på den ju!!Slutade vi tre idag och jag är riktigt hungrig nu...åt bara lite päron, morot och sånt litet idag!Hmm vi funderar på att äta tacos ikväll jag och joanthan :) busa till de rejält en tisdagskväll haha, först tänkte vi köttbullar men de tar vi till helgen. MM så sugna på tacos ju!!

Händer inget speciellt nu ikväll, mest tv och sånt. Har nyss pratat med mamma som är i österrike med pappa hos farmor :)De va bra me dem, så de e skönt att höra.

Nä nu ska jag sitta här ett tag till sen får jag börja lite smått me lite saker jag har att fixa :)
tjaootjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0