Det var inte igår...

Jäklar det var ett tag sen...hmm har varken haft tid,lust eller ork att skriva..hmmm vad har hänt!!
Jag har iaf haft praktik hela förra veckan, sen har jag fått en höst present av jontahan :D en jätte fin vit bärbar dator :P så snäll är han!!Jonathan tyckte jag va värd det, fast jag först blev arg på han och inte ville ta emot den haha stackare!!

Igår var det vin kväll hos Tina, drack vin och lagade piuzza tillsammans (Tina;malin och jag :) senare kom Emmy och vi drack och mös lite hos tinisen, sen var det lite utposten på stan som gällde !!Tog en taxi ner med en as sur gubbe!!! jaja


idag städar jag och jonathan rövarna av oss!!! hmm vad har mer hänt dessa dagaran..jo jag har shoppat en hel del!!Jeans,kjol,kofta,linne,armband,strumbyxor,en rosa träningsfläska för att hjälpa till lite med rosa bandet osv!!

Detta inlägget blir lite stressigt för jontahan står precis och tjatar på att fröken ska hjälpa till att städa :D haha jag älskar han såå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0