Ett enromt glädjehopp!!

Ni anar inte vad jag gör just nu!?! JAG SITTER I TRÄNINGKLÄDER OCH DE KÄNNS SÅ JÄKLA UNDERBART!!! Äntligen ska jag ner till stan, ta upp mitt träningskort och stämpla in mig, ta av mig ytterskorna och ta på mig träningskorna, gå upp till gymmet och äntligen FÅ röra mig och träna igen!!

Ni som läser nu tycker säkert att jag är helt konstig och bara överdriver, men detta känns som en befrielse från bil olyckan!! Hela tiden har jag blivit påmind om den hemska dagen, hela tiden haft ont och varit tvungen att tänka hur jag ska sitta, stå och ligga ner!! När jag gått en promenad har jag tänkt, oj nu får jag nog inte gå så mycket mer eftersom jag bara skulle vila vila vila och röra mig så lite som möjligt!!! Jag fick ju mitt godkännande till träningen för någon vecka sen men jag tänkte att det var lika bra att ta de lungt och inte vara för ivrig eftersom skadan inte är läkt än!! Men idag är det dags!!! NUU är det dags!!
Finns fortfarande mycket jag inte får göra som fortfarande inte är godkänt,så jag ska ta det väldigt lungt, men det gör inget!!Det är själva känslan som betyder för mig att iaf få göra nått och att äntligen få röra mig som alla andra igen!!



NU håller vi alla tummarna att detta går bra och att jag inte får ont eller att skadan blir sämre igen!!!


Allt ska gå bra nu, det är jag verkligen värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0