Go kväll/natt eller vad man nu vill kalla de.

Idag skulle jag egenligen träffa Märta efter praktiken, men blev lite ändringar med de, kommer fler chanser!!
Annars har jag mest bara vilat idag efter praktiken, kollat idol osv!Haha jag och jonathan köpte massa godis idag för vi trodde några små söta barn skulle komma till oss, men ingen har kommit än och tror knappast någon kommer nu vid denna tiden!!men men så är det!!hmm..dissad!!

Just nu sitter jag och jonte myra och har puzzel tävling på våra datorer  ;) haha skit kul!!Kan va uppe länge idag, ingen praktik imorgon eftersom det är helg, men är egentligen min jobbehelg!Fast jag har sagt att jag inte kan, blir för mkt annars med att praktisera mån-fre sen jobba helgen och sen till sjukhuset på praktik måndag igen!!nix, behöver vila :)

Nä nu ska jag fortsätta med våran tävling :D (jag vinner hela tiden!!)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0