hah helt galet kul!!!

Festen igår va så sjukt rolig!!

Började med att jag då tog tåget till lund, träffade emilia och sofia och tillsammans tog vi bussen till vildanden haha jag skratta så åt namnet igår :D där gick vi lite vilse och hämnade i en skog, men vi kom fram till lägenheten tillslut :D
Där kom det bara mer och mer folk och john förlora tävlingen :P Jag och sofia var omringade i soffan med typ 30 killar runt om oss, som vi skratta!! Som ni märker berättar jag väldigt kortfattat nu, orkar inte gå in på små roliga detaljer!!

Sen hade vi fem minuter på oss till bussen när klockan var ca 23.00 men såklart hann vi inte med den, så de blev taxi för alla dessa personer, i taxin blev det massa diskussioner om homosexuella haha och så arga vi var på taxinissen..men mne det löste sig!!

Inne på nationen så dansade vi u full fart hela tiden, så skoj hade vi men nu orkar jag inte skriva mer :D

var en helt underbart rolig kväll igår och jag skratta nästan heellaa tiden!!!

lite bilder, orkar inte lägga upp alla!!


Helt underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0