Here is my day.

idag har jag haft fullt upp hela tiden, har städat med jonathan en massa :) så fint här är nu!!haha de var det innan också men ni fattar!!
Har även pluggat flitigt :) och åt nyss pasta sallad med räkor. Jonathan jobbar kväll idag igen så han kommer först vid 23.30 tiden!Segt...
Imorgon blir det fest hos mig, ska bli så skaouj. Alla gamla vänner kommer, ska blå så nice att träffa alla igen!
Nä nu ska jag hitta på något vettigt att göra :) har inte bloggat så mycket idag men jag har ju inte gjort något speciellt mer än de jag skrev här uppe !! Fast jag har ändå haft många läsare och det är ju alltid skoj :)

trevlig fredag kväll

Kommentarer
Postat av: Mini

Jo men jag ska maila dig :)

2008-10-11 @ 12:47:44
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0