hmm konstigt!!

jag var helt säker på att jag bloggat igår, usch vad obehagligt!!! aja får typ skiva "igen" eller nått haha.

igår hade jag en mamma och dotter dag :) mamma och jag gick på stan och fika och luncha haha sen var jag hos doktorn och lilla mammisen följde med!!efter det körde jag och mamma hem hit, titta lite på tv och mös! Sen var mamma så snäll så att hon sydda upp ett par gardiner till mig och jonathan.!! vid sex tiden körde jag jonathan ner till stan för att han skulle flyga iväg :(  haha och när jag kom hem höll mamma på att putsa fönstrerna i vardagsrummet haha helt galen mamma, men snäll :) efter det åkte vi hem till mamma och pappa då i glumslöv, där jag sov!!

Idag var det en kort dag iskolan, bara en lektion som varade ca en timme, men jag stannade över och fixade klart min tenta, fan vad klabb jag fick med den..puuhh helt svettig blev jag ju!!

men nu är den iväg skickad så nu hoppas vi att jag klara den :D

nu e jag äntligen hemma, känner mig helt yr, har knappt ätit idag!!
Ska plugga nu och duscha sen köra till mamma och pappa igen, ska sova där inatt också!! passar på när inte jonathan är hemma!!

hmm vad ska jag mer skiva..jo imrogn är det FEST!!!!tjoo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0