igår kväll!!

Stack till mina föräldrar igår vid 16.00 tiden då jag började intervjua en tanta till min tenta :D haha
Det gcik bra, satt sedan och plugga en del till klockan var sju typ. Resten av kvällen tog jag de bara lugnt i kära glumslöv, titta på tv med mammi och pappi! Mamma var även så snäll så att hon sydde upp en klännning, men jag lovar er, har aldrig hört henne svära så mycke haha som jag skratta (mamma skratta också :) vi hade såå roligt, för det blev fel hela tiden för att klänningen hade flera tyger som skulle sys upp och svårt tyg som gled och hade sig!!hha men som vi skratta!!
Så jag kom väll sen hem vifd 22.30 till min lilla lägenhet igen!! Då jag och jonte ponte titta på film och jag somna i soffan!! SÄLLAN!!!

det var mycket skratt igår men även nästan lite tårar :( ni anar inte hur ont jag hade i ryggen efter träningen, blev så ledsen när mamma sa att jag borde vänta ännu längre med den :( nej nej för det vill jag inte!!uscch kunde inte ens sitta igår kväll!
Fruktansvärt!!

ähh vi får se vad jag gör, blir väll kanske läkare igen eller nått!!

näää idag har jag fullt upp, berättar mer sen..tjaoouuu

Kommentarer
Postat av: Jonna

HA en bra dag:)

2008-10-10 @ 14:35:28
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0