igår var det full rulle hela dagen :)

Först igår åkte jag till skolan, eller först så missa jag tåget precis och som tur var hade jonathan en ledig dag ocg fick köra mig till lund, snällt snällt!!
hade lektion i två timmar och kom till helsingborg igen vid 13.00 tiden, då stack jag och jonathan direkt över till helsingör, där jonathan sålde sin ipod osv, vi hitta massa fint och skoj på tiger :) efter helsingör åkte vi direkt och handla mat, tacis blev de, när vi kom hem åt vi de såklart och sen på kvällen blev det direkt bio haha fullt ös hela måndagen!! Skit skönt att gå på bio på månsagar, ingen folk!!!

hmm idag har jag verklgien inte gjort något alls, panik!!typ duschat och ätit är det ända jag gjort, usch hemskt!!Nä funderar på att plugga lite nu, väntar på att emma ska komma och hämta sina cider :P

tjoohej från en seg latmask idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0