ingen bra rubrik!?

Min långa promenad igår var till stor nytta, känns bättre idag!! Har inte så mycket kul att berätta idag tror jag, har typ bara varit i skolan och kom hem vid 17.00 tiden, lång dag idag!..hmm har självstudier nu tre dagar och ledig i helgen så det är skönt att bara kunna vara hemma i hbg, men ska ju plugga, träna, hem till mamma och pappa, ha fest och massa annat, så att slappa blir det inte!!
Imorgon väcks jag av klockan som vanligt :S,fast  klockan sju på morgonen för då har jag och Jonathan tvätt tid,bläää varför valde vi såå tidigt!!
Efter de blir det lite plugg och lite vila, har nämligen haft ganska ont i ryggen de senaste dagarna, bajs olycka!!
Sen imrogn kväll har jag TRÄNING!!! känns så underbart att äntlige skriva det igen och få träna....efter mitt långa träningsförbud på tre månader får jag äntlig ta på mig träningskläder och komma igång lite långsammt, hoppas hoppas hoppas nu bara att det blir ett träningspass frii från smärta och att jag inte behöver ligga hela natten med smärta i ryggen som om ryggen skulle delat sig i två delar!!! nää fyy, hoppas jag mår bra efter!! är lite nervös faktiskt!! men men..
Har ju iaf bokat gym instruktör så att han visar mig vad som är bra och dåligt för min skada!!


näää nu ska jag se om det är något bra på tv..

ha en trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0