sånt är livet.

Igår la jag mig sent och pluggade riktigt länge, så jävla bra jag är och flitig!!Idag vaknade jag ca 09.30 och hade så fruktansvärt ont i min rygg, inte konstigt med den skadan jag har och att sitta upp halva natten och plugga, usch usch illa illa!Får nog boka en ny tid till min dr så att dom får titta närmare på skadan igen, palla ha ont licksom och inte kunna röra sig :S jävla bilolycka!!

nu har jag iaf precis duschat, ska välja lite kläder (alltid as svårt ) har så mycket men enligt mig inte tillräckligt haHA,stackars jonathan :)
nä ;), sen ska jag också göra mig lite havregrynsgröt med banan och frysta hallon..mm namminammi och nyttigt!!

ha en bra dag, får höras senare för nu ska jag på mina hemliga uppdrag  snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0