stressig dag :S men ikväll blir det fest!!

hejsvej, hemma från skolan nu och har ätit lite riskaka haha får vara ett mellanmål idag, ska snart köra iväg till landskrona där jag ska på ett hemligt uppdrag!!hmm det varar väll i en timme som de brukar, sen ska jag hem till helsingborg igen där jagsnabbt ska duscha och fixa mig för att sedan ta tåget till lund, för ikväll blir det fest hos john :D blir säkert roligt!!

får se om jag hinner skriva mer sen igen...idag kommer iaf jonathan hem igen :) ska bli kul!!Så han är så snäll och hämtar mig i lund i natt, skulle egentligen sova hos min syster och david men jonathan ville hellre att vi skulle ses :)

puhh nu fick jag brottom..tjohheejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0