Tjabba, tjena, hallååå

Idag fick stackrs jonathan min gå hem från jobbet för han e sjuk :( tråkigt!!Bara han inte smittar mig den jäveln för jag har inte tid att vara sjuk :P haha just nu tjuvläser han vad jag skriver, har ju nu min bärbara dator brevid den andra haha så vi sitter här sött om kvällarna, brevid varande och skriver till varandra på msn och skrattar högt :D helt sjuka!! men kulk har vi ihop alltid!! Mycket viktigt i ett förhållande tycker vi två :)

Fick gå tidigare från min praktik idag, så jag tänkte faktiskt försöka mig på en träning idag, hoppas de går bättre och utan smärta i ryggen!! Men en vacker dag ska väll även jag kunna få tränba normalt igen utan att tänka på skadan och få ont hela tiden!!

nää slut tjatat

Förresten, ikväll är det bonde söker fru :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0