Tjenna bloggen :D

Idag vakna jag vid 8.30, tänkte då att det var lika bra att ligga kvar ett tag till (verkligen inte likt mig), vakna sen vid 09.15 men jag låg kvar till 10.00 haha jag som annars är upp med tuppen varje dag nästan :D haha men gud så sknt det kan vara att bara ligga i sin varma säng och titta upp i taket, konstig är jag!!

Nu ska jag snart sätta upp håret som jag vill ändra haha typ färga det mörkare igen till min vanliga hårfärg och är så otrolig sugen på lugg!!hmm något jag får fundera på.
.
Så vill jag ha det typ, skit snyggt!! men problemet är bara att mitt hår växer jätte fort och med sne lugg som jag har nu kan man ju dölja det lite men med sån här vanlig lugg kommer jag inte kunna se någo efter en vecka bara, ett till problem med lugg för mig är ju att jag har världens virvlar i håret, haha katastrof, jag kan tex bara ha min sne lugg på en sida för min stora vivel i luggen annars bara står ut, hmm ...inte lätt detta!!

nä nu orkar jag inte skriv mer :) ha en underbart bra dag för det ska jag ha!!!


tjjaoouu bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0