en dag i rullstol?!?!

Idag i skolan var väll en helt ok dag, hade rast i tre timmar typ haha så jag och sofia låg på gräset och snacka skit :) Iaf kom hem vid fyra tiden och nhu ska jag snart äta lite!!! Ikväll blir det idol..får se om någon kan sjunga bra idag?!?

HAha imorgon i skolan ska vi ha en heldag i rullstol (inget att skoja om jag vet) vi ska åka i rullstol en hel dag i lund, på bussar och allt för att vi sedan ska kunna sätta oss in i våra patienters situationer!!!De "roliga är" (förstå mig inte fel!!!) att vi kommer på en rad, 40 stycken i rullstol i lund och ska köra i olika miljöer haha vi kommer köra på folk osv..kan bli en mycket spännnde dag!!!!

Så se upp i lund imorgon, för vi arbetsterapeuter kommer i full fart!!!! tjiihooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0