ett helt underbart galet förhållande :)

haha ska bara påpeka att jag pratade som en man igår, väldigt vacker röst hade jag på kvällen!!Jag ocj jonathan såg världens sämsta film igår men vi var för lata för att titta på något annat ;S iaf så somna jag i soffan (hmm sällan) vid ca halv tio, trött och sjuk ju!!Vakna sen vid halv två med jätte ont i ryggen haha, låg helt konstigt!!Jonathan satt vid datan och titta på bilar (ingen kommentar!!!!) vi gick och la oss och släckte lampan, och då fick jag MEGA ENERGIIIII!!! haha kunde verkligen inte sova, hade sovit på dagen också ju haha jag drog i jonathan att han skulle följa med mig upp och spela spel :) men nix det gick inte så bra....låg vaken till fyra, skratta och var jätte jobbigt mot stackars jonathan haha fy vad det måste vara hemsk att bo med mig :D!!

"snark snark"
"jonathan, jag kan inte sova och du bara snarkar!!haah (skrattar högt och sparkar han på benet)"
"ehh vaa ehh nä jag kan inte heller sova"

"haha jaha du har snarkat nu i några timmar"
"ehh va, ehh nää de va nog du"

förvirrad kaaarrrll!!!!!!!

och såklart, idag var första dagen på 14 dagar då jag fick sova länge...pliiing diing mega pigg klockan 08.00!!!Soman ju fyra i natt. Så klockan åtta börjar jag busa med jonathan igen, ta hans kudde och täcke haha och var jätte jobbig, kittla han och sånt, först blev han skit arg hah sen bara skratta han!!Nu har vi haft värsta kriget här hela morgonen med skratt och trams!!Jagat varande runt runt i lägenheten med kuddar i näven!Finns inget bättre än vårat förhållande!!!

nä nu ska jag städa vidare, mår bättre idag så det är ju sköönt!!Imorgon blir det nog ikea!??!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0