full fart.

idag på min lediga dag gick jag upp sju, duscha och fixa mig, körde till mitt hemliga uppdrag sedan hälsa jag på pappa i en timme på hans jobb. Efter de vid elva tiden var jag hos sjukgymnastiken grejs och trams.
Sen när jag kom hem och varit hemma ett tag stack jag och jonathan till väla. Först åt vi för jag var jätte hungrig, jonathan åt wok och jag åt sallad på grafitti :D mm nammi nammii
På väla köpte jag : en tunnika, ett par jeans, ett par strumbyxor, två par trosor, en masage grej på hm :) och tre små handkräm som passar perfekt i en handväska eller skolväskan :)gott lukta dom!!

ja så de blev ju en del :)

Jonte myra köpte nya jeans och en fin skjorta

nä nu ska jag plugga lite, sen blir det en mysig tv kväll tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0