helt slut i huvudet!!

Idag har jag jobbat igen, helgen går verkligen fort när man bara jobbar!!Jag kom hem vid två tiden, skulle ju egentligen träfffa emmy men hon var sjuk så jag la mig i sängen och lyssna på musik, såklart så somnar jag eftersom det har varit en intensiv vecka i skolan och sen direkt jobb hela helgen, puhh helst slut var jag!!Jonathan väckte mig efter två timmar!!Känner mig fortfarande trött hhaa, har nyss tittat på min älsklings serie prison break!!!Så spännande alltså!!

Nu är vi båda trötta och ska snart lägga oss, vi har nog aldrig lagt oss så här tidigt!!Men lilla jonte har ont i halsen och mår inte alls bra, får se om han jobbar imorgon!!

Imorgon ska jag iaf till skolan igen, först har vi anatomi hela förmiddagen och sen ska vi diskutera uppgiften som vi har tills imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0