take care!?!?

Kul att jag har så många läsare :D iaf, igår kväll fick jag värsta magknipen och har haft det hela dagen i skolan idag, usch usch sånt gillar vi inte!!När jag kom hem från skolan börja näsan rinna och haslen börja göra onte, känner mig febrig och dålig :S jäkla jonathan har smittat mig, så nu går vi båda här i lägenheten och tycker synd om oss själva, tur jag är ledig imorgon, måte verklgien till skolan torsdag och fredag, seminarium ju!!!Men de fixar sig tills dess ska ni se!!Har nyss lagat och ätit en riktigt kraft soppa :D
Jonte är och handlar citron och panodil!! perfekt, allt löser sig!!

Idag i skolan körde vi rullstol, faktiskt intressant och jag lovar er det är mycket svårare än vad man tror...fick olika miljöer vi skulle köra i..tex en hiss och jag lovar er!!det var inte de lättaste i en huiss, jag fasta i hissen när jag skulle vända mig, hissen var för smal!!

Välden måste ändras så ALLA människor kan ha en liv med tillgänglighet och trygghet, utan utanförskap för aktiviteter och utanför socialt umgänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0