Årets första färg!!

Idag har jag varit på två långa promender. På förmiddagen åkte jag ocj jonte min till bruces skog eller hur de staavs, där vi gick en snabb lång runda..denna gången såg vi inga grdor och ekorrar som vi gjorde sist haha! Efter de cykla jonte till jobbet och jag har varit här hemma och tagit de lungt, vid fyra tiden bestämmde jag mig för att gå en långrunda igen och lyssan på min mp3 spelare! Så sjukt varmt och härligt väder, när jag kom hem öppna jag ett fönster i vardagsrummet (vi har jätte stora och fina fönster där) där satt jag på min lilla tyg puff haha i bara linne och läste tjejtidningar..när telefonen ringde och jag skulle svara såg jag vilken fin färg jag hade fått och fräknar :) finns det något bättre??

nejj nu ska jag snart börja med städningen som jag sagt nu ett tag :P

trevlig kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0