Inte roligt.

Just nu är det inte roligt, det är tufft i skolan, vi har as mkt att göra och det är inga lätta grejer heller. Det blir inte heller bättre av att mitt självförtroende ligger på 0 och att den jävulen som bor inne i mig kan inget annat än att trycka ner mig själv. Att hela tiden trycka ner min personlihget, mitt utseende..ja helt enkelt allt jag gör och säger!Varför ska de vara så?Det är väll inget som är fel på min personlighet egetligen??men jooo, alltid är det ju nått!



Jag hatar alla reklamer, alla tjejer som har 100 gågner större bröst än mig, är mer en helften så smal som jag är, har vita tänder och ja bla bla bla...va fan sen går folk och gnäller på att tjejer har ätstörningar, gör skönhetsoperationer, bleker tänder osv!! Lägg in en reklam bild på lite normala tjejer, tjejer med former inte bröst som är onormala och inte tänder som lyser till Danmark!!
Och ni lärare på universitetet som bara ger oss mer och mer, jag skulle vilja se er göra allt detta!!Sen om man frågar er en fråga kan ni inte ens svara,....



Ibland känns allt hopplöst och denna dagen är en stor fet HOPPLÖS dag för mig..något som tyvär inte händer allt för sällan...
Men nu ska jag inte gnälla!!Finns alltid värre saker och jag är fin,...så jävla fin!!Så ska jag tänka :)

Kommentarer
Postat av: emms

Kämpa på min angiestar.

You can do it!

Du är bra , du är snygg, du är världens goaste människa.

I love you!!!!!!!

2009-04-15 @ 18:20:09
URL: http://emmatalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0