Tillbaka till verkligheten.....

Igår hade jag en mjsyig heldag med mina föräldrar. Vi började met utflykt och konstrunda igen :) pappa gnällde en del men men han fick hänga med och titta på konst ändå haha! Vi mölle göpte vi sedan glass och titta på dessa sjukt fina husen som ligger vid havet!
Efter de köde vi inom citygross för att handla mat till grillningen :) sjukt gott va de med kött och sallad :D Vid 19.30 körde jag mot knutpunkten för att hämta jonathan och hans kompis som hade varit i Göteborg och sätt fotboll!och bla bla bla med film och läggdags (palla inte berätta som ni märkte)

nu har jag haft ganska många dagar ledigt och nuuuu ångrar jag mig att jag inte pluggat ett skit!!!BAJS!! så välkommen min vecka som ett stort plugghelvete!
Nu ska jag snart till skolan och ha en sträng överläkare som föreläser om neurologi, nice!!
usch...sommarlov tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0