Bildregn!

Dag 2



Jaha då kommer vi till dag 2. Morgonen började med en god frukost på hotellet. Helt plötsligt gick brandlarmet och brandbilar/poliser börja komma. Men det var bara våffelgärnet som spöka haha! Efter frukosten gick vi till universeum. Där vi titta på lite hajar, giftiga djur, apor och sånt. Tröttna ganska fort och gick i stan. Satte oss vi hamnen som var super mysig och mös av varmen (28 grader)! När vi började bli lite små hungiga åt vi en så kallad lyxlax haha, skit god och mega nyttig, korn och grejer överallt som jonathan sa :) haha! Efter laxen blev de LISEBERG!! vi åkte och åkte och åkte!! Blev blöta och blöta och blöta och skratta och skratta och skratta. Men vi blev även sjukt arga. En gång i lisebergsbanan fick jag och jonte ntt i munnen när va skrek och skatta, jodå då satt det några snorunga och spotta!!de flög ju bak och landa på alla oss! Men dom kom inte undan, jag och jonte stoppa de jävlarna och rädda blev dom för oss..eller ja, kanske inte för mig men för jonathan!Sen såg vi inte dem på hela dagen/kvällen :)! idioter!
Tomas Ledin spela, men de va för mkt folk för att orka se, titta någon minut sen gick vi vidare! haha innan vi gick vidare ville jonathan också prova att vinna nått som jag gjorde för tre veckor sedan då jag vann mitt stora marabou choklad. haha jonte vann 4, 55 kg chips och blev så röd i huvudet att jag trodde jag skulle dö av skratt. Som han skämmdes! Han tyckte detta var fruktansvärt pinsamt och gå med den till hotellet. haha! skit tungt var det att bära, ja ni ser på bilden hur mkt de var i..mkt mer än vad det ser ut ska jag säga. På kvällen sen var vi väldigt trötta efter så många timmar på liseberg. Gick mest en liten promenad sen blev det hotellet. Om ni undara vad de sista bilderna är så är det från hissen. Älskar den hissen. Mörkt glas/speglar i båda tak och vägg men små små blåa lampor kan man säga. Hur mysigt som helst!


Vi gjorde ju mkt mer än vad jag kommer skriva varje dag och jag har ju 100 fler bilder men vem orkar skriva och läsa? inte ni och inte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0