Bildregn!

Sådär mina kära, nu har lilla jag vilat upp mig. Till och med sovit med jonathan ett tag och krypit nära nära i hans armar! det är MYS till 1000!!
Då antar jag att ni är sugna på bilder, fy fan vad jobbigt att lägga upp så¨många haha, men jag tar en del. Orkar verkligen inte alla! Få ta en dag i taget...


Dag 1!


Vi bilade upp till freeport i kungsbacka, där de blev en del shopping :) som ni ser hade jag lite små tråkigt i bilen upp så jag lekte med kameran :P Sen vid 15.00 tiden kom vi fram till vårat mys hotell (har bott där innan) vi var väll bara på rummet en kvart ca sen gick vi ut och kolla läget på stan. Gick till feskekyrkan där vi dela på en baugette och mös i solen på en bänk vid vattnet. Vi hade en störig och ful mega mås som ville ha våra räkor, men det enda jag bjöd på var en citron. De gilla han inte! På kvällen gick vi inom  systemet för att skåla lite på hotellet innan vi skulle ut och äta. Jag blev lite glad om man säger så!! Vi åt på ett ställe som inta var ett bra ställe haha, skit mysigt och allt men vi fick vänta typ 1 timme på maten, personalen där var stel (utan en) och köttet var tort. Men vi hade kul ändå :) wiihoo

dag 2 kommer snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0