Efter några andetag.

Jag har lugnat ner mig nu, behövde bara andas lite. Aldrig fel! Idag tar jag det mest lugnt eftersom jag tycker att det är viktigt att vila upp ryggen nu sista dagen, sen är det ju jobb igen. Hoppas hoppas ryggen pallar. Idag har jag inte gjort så mkt mer än att städat, snackat med Emma..hmm vad har jag mer gjort. Målat tånaglarna har jag gjort haha, ja ni hör själv..bara tagit de lugnt typ!
Nu funderar jag faktiskt på att ta ett fotbad..det är jag värd!

Den sista tiden har jag bara lagt upp gamla bilder från datorn. Har faktiskt inte fotograferat så mkt som jag brukar haha, en del bilder har jag ju tagit men inte lagt upp.
Idag fotograferade jag mitt nyaste plagg som jag köpte för någon dag sen. Det är världens sötaste, finaste och sexigaste tunika? haha nej kanske inte det sista!
Hur söt som helst, i den ser jag ut som en riktig sommar flicka. Ett svart och  brett skärp i midjan eller varför inte ett par höga pumps till  ;) ohllallaaa!!





Tycker du tyget är fint så räck upp en hand!

Dagens tyska ord som ni kan lära er! HAHA

Hästsvans = Pferdeschwanz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0