En underbar dag med de bästa!!

Igår startade dagen med att jonathan och jag plockade upp tjejrna vid deras hem och sedan körde han oss till våran hyrbil :) jajja dååå :P flickorna skulle på äventyr ju! Vi börja köra upp moit göteborg, vi fyra tjejer :) haha på vägen upp blev vi omkörda av två kiillar (nördar :) så söta så :P så vi körde om dom igen och titta på dom och skrattta lite, efter de körde dom om oss och blev skitglada och trodde vi flirta med dom, så dom vinka som fan och vi hade lyst upp hela deras dag haha, gud vad vi skratta!!

När vi väl va uppe trodde jag att min kisseblåsa skulle sprängas!!!bara så ni vet. Så toaletten blev de direkt efter åkbands köp. De va de skönaste på länge haha...guuud
Sen åkte vi massa massa hela dagn, jag är ju egentligen inte så där wiihooo när de gäller bergodalbanor, men jag var grymt modig och duktig...skrek som ett djur och blunda i vissa moment då jag trodde vikunde planera min begravning. Dom tre jävla tjejerna tvinga upp mig i kanonen eller va den hette, enligt Ida gick jag från röd i huvudet, sen till vit och när den stanna var jag mest grön och skakig!!Fyy fan alrdig mer att jag säötter mig i den. Till och med mitt örhänge flög av i farten, tänk den stackaren som fick den ploppen i munnen :D

vi blev så jäkla blöta hela tiden, så sjukt kul! som ni märker pallar jag inte berätta sådär sekundvis vad vi gjorde för då hade inlägget blivit 7 km långt! Vi gick även i de spökhuset och jag trodde även där att mitt hjärta skulle sluta slå. Varför klär dom ut sig, är ju skit äckligt att dom hoppar fram i mörkret ändå !? stackars Tina gick längst fram, hon får en guldstjärna för de!! Efter spökhuset hade vi knappt någon röst kvar, så som vi skrek. Haha till och med en av spökerna sa - ja jävlar! haha så högt skrek vi!!

Vi slutade kvällen med att gå till ett chocklad hjul, jag lägger en 20 lapp på första försöket och vad tror ni händer!? jodå jag vinner 2 kg marabou choklad haha som vi hoppa och skrek av gjädje (ALLA TITTA PÅ OSS!!) sen var de Tinas tur, även hon vann och vi skrek lika mkt igen och hoppa. Tina börja nästan gråta av glädje hahaha :D

Så de var en heldag på liseberg, vi var framme vid elva tiden på förmiddagen och åkte runt sju på kvällen, med mkt skratt och skrik och även lite gråt för min del efter kanonen haha!stackare!! Bilder kommer!

Idag jobbade jag morgon, gick som ett levande lik och hade inte mkt tålamod idag, ursäkta alla! När jag kom hem sov jag i tre timmar haha behövligt eller!?

nej orkar inte mer, är för trött idag :)
Hoppas ni hade lika rolig helg som jag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0