Får man klaga på sina killar!?

Suck, idag är jag sur..sur på den jag älskar mest av allt! Varför har killar så svårt att förstå? sen kommer dom och säger att vi är gnälliga eller pipiga! Det är inte alltid så konstigt att vi är de ibland.... Ikväll ska jonathan få besök av sina kompisar. Dom ska dricka här hemma och sen dra ut. Snälla jag går då upp tidigt idag, ont i ryggen men bestämmer mig för att friska mig så att jag kan jobba imorgon..!Försöker väcka jonathan eftersom jag då tycker att vi kan hjälpas åt att städa lite eftersom dom kommer ikväll. Han bara vänder sig om! Känner jag får lite smått panik på honom men börjar damsuga hela lägenheten, plocka undan och allt vad jag gör. När han väl kommer upp tar det typ en timme innan han ens ser vad jag gjort åt honom. Sånt är störigt tycker jag. Vet inte om jag är extra känslig bara för jag har den hatade kvinnoveckan eller vad det är. Men putt är jag nu iaf!! Ja nu har han iaf tackat mig för hjälpen men sitter på en stol och bara glor, får ännu mer panik på han då ju!
Dagen börjar ju bra,...haha!

Min pojkvän är en söt segeröv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0