Goo kväll!

Dagen har varit lugn idag..och varm!! Börjades med ett långt träningspass på friskis, efter de cykla jag och jonathan och handla för att fylla upp kylskåpet. Hmm vad har vi mer gjort, jo vi har städat lite och gått en lång promenad. Under promenaden drömde vi lite om våran framtid :)hihi! Vi får se vad som händer :)

haha fick reda på en sjukt rolig sak precis, säger bara en sak!
Glumslövs brudar kan!!!

Bilder på jonathans dator som jag glömt :)



haha detta är då jag när vi precis fått vår lägenhet och jag handlade kuddar till våran soffa :)



Tvätttar!!



I glumslöv i mitt rum, vet inte vad jag gör...



hmm..jag pratar eller nått!?



jag slipar i lägenheten hhaha snyggve..



jag surar i glumslöv och jonathan ska alltid fota mig då!!




Tjoohooo!



Och till slut, en söt bild på Johan och Johanna :D Kolla gärna hennes blogg!

Har massa fler men de kommer en annan dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, tack för den! Vi är lika snygga bägge två

2009-08-07 @ 15:03:52
URL: http://fotbollsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0