Göteborgs kläder :)

Nu mina vänner har jag snabbt lite tid att visa er vad jag nu köpte i Göteborg!!



En söt blommig "blus" eller vad jag ska kalla de haha. Man typ viker den åt sidan och knyter. Köpte den påväg upp till Göteborg på freeport i Kungsbacka. Hade kostat 700 kr och jag fick den för 350 kr. Kunde inte låta bli!! sötnöt!



Denna snygging köpte jag också på freeport inne i adidas affären. jag fick den för 400kr och den hade kostat mkt mer!Jag var tvungen att köpa den, bara älskar tyget på insidan :)



Perfekt mössa om inte man har en bra hårdag! Har många mössor hemma men denna har jag tittat på länge. Tuff och söt. Köpte den på Rut m.fl. som har världens finaste, skönaste, collaste kläder :) Mössan är mörkblå men ser svart ut på bilden.



Denna svarta klänning kommer också från Rut m.fl.




Från Rut.mf. tygen sitter ihop. Det mörkblåa tyget upp till är vanligt bommulstyg med en söt liten fika på bröstet. De rutiga tygen är skjorttyg. Väldigt skön och snygg tycker jag :)




Finfina tygskor. Lacoste. Var på rea så jag fick dem för 400 kr! Som hittat ju haha



Blommigt är bäst! Denna söta men väldigt korta klänning hittade jag faktiskt på Lindex :) Där ser man!!



Denna tunika hittade jag i en jättefin affär som skulle stänga :( Massa klänningar och tunikor. Jag gillade denna så mkt så jag köpte en likadan fast i grå (se nedan) jag ville ändå att de skulle vara lite olika, så den här mörkblåa tog jag i s och den gråa i m (sitter lite pösigt men de kan man piffa upp med skärp)



Se ovan. Väldigt fint och tunt linnetyg med fina sömmar längst ner och högt upp.


Sen blev de även en del smycken och ett par björnborg trosor som ligger i tvätten haha så de kan jag inte visa just idag :P

Kram ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0