Hårt.

ojoj, igår kväll/natt blev de hårt!Vi träffades alla jobbkompisar utanför hampan där vi började beställa mat och dricka. Alla tog grillbuffe eller nått sånt och jag tog tigerräkor :) gott gott, eftersom all dricka (vin, öl cider, shotttar) bara kosta 33 kr innan klockan 19.00 så beställde vi ju innan fera saker åt gången. Efter vi var goa och glada gick vi vidare till en en annan bar. Där träffa jag Danne och snacka lite med honom!AHaha massa "gubbar" var sjukt tända på vårat gäng, så hela den kvällen hade vi ett helt gäng runt omkring oss och alla var 40+ (vissa äldre) eller nä nu ljög ja, två stycken var 35 och 38 haha! Det bästa på hela vkällen var att en man hete TORULF!!! haha nej nej inte Torleif eller nått sån...TORULF!Oj vad vi skratta!!Sen var det en man som hade världens största och äckligaste näsa!!Helt sinnes sjukt vad stor den var. Ja och då börjar ju såklart Annna (min kollega) att kännas på hans näsa hela tiden haha fy fan!Hon till och med gosa med den med sin egen :s BLÄÄ! sen träffa vi även några 'äldre män 60+ haha. då skulle fulla Anna undersöka om de hade löständer eftersom vi undersköterskor är så bra på detta med löständer, asså shit!Då börja de bli pinsamt!!
HAha TORULF var en märklig människa!!Dessutom hade han på sig gardinbyxor som vi fint hitta på! Ja ni hör, en galen natt med jobb!Kommer sakna dom som fan!! Men skolan få gå före denna terminen!!

Idag har jag ont i skallen, men de får jag acceptera :)

nu ska jag lägga mig ett tag och dricka ett stort glas med isvatten!!!!!!!!! nice



Hitta denna bilden, typ 1 år sen! pink kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0