Hej mina stjärnor :)

Hoppas att allt är bra med er, att ni är pigga och glada denna härliga fredag :)
Idag har jag jobbat igen men de skulle jag aldrig gjort, när jag kom till jobb idag var två personal sjuka + en patient låg och kräktes och var jätte dålig. Blir ev dropp och grejer imorn när jag jobbar. Usch inte lätt att jobba själv med en vikarie när jag har mina ryggsmärtor, blev en del stress!!
Inte nog med det så sov jag bara tre timmar inatt haha katastrof trött var jag idag när klockan ringde 06.00!! Kunde inte alls somna igår. Jonathan kom hem vid 01.00 eftersom de hade börjat spåra ur :P smart! Hade inte kunnat somna innan han kom hem och när han sen la sig och börja fyllesnarka kunde jag verkligen inte sova,  :) suck!!Men de gör inget, kan ju sova nu!?
Jonathan ligger och sover just nu, han säger att han mår bra idag men han verkar inte riktigt på G, jag känner han om någon så mig kan han inte lura :D

funderar på att lägga mig också, lite sömn hade ju inte skadat för min del :P
Ikväll är det fredagsmys, antingen ska vi laga tacos eller ska vi mysa till de rejält och äta i stan på haket..Har fortfarande inte firat min baby och hans semester ju..Vi får se vad vi gör! Börjar jobba 06.45 imorn eftersom jag bytte med en annan som inte kunde jobba denna helgen.

Jaha, nehee! Nu har jag nog inget mer att berätta :)


ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0