Idag är det Tisdag.

Jonathan ligger och sover som vanligt och jag kunde inte väcka han, ska snart gå in och göra ett nytt försök :) I natt hade jag en jätte jätte konstig dröm haha, ja den går knappt berätta så jag skiter i de, tar bara lite smått. Handlade om en låda med mat (konstig mat, typ rabarber och massa frön), min syster hade helt plötsligt ett barn, mamma och pappa bara diskutera om den lådan med mat i eftersom vi tydligen var flyktingar och skulle rädda hela glumslöv, helt plötsligt var Theresas barn mitt barn!? och då gick vi ner till stranden. Typ de va min dröm, hur flummig och konstig var inte den!?

Idag händer inte så mkt mer än att jag ska jobba kväll. Så de va skönt att sova ut idag. Vädret är lika tråkigt som vanligt men ska ändå hinna med en promenad hade jag tänkt. Bara de inte börja regna igen, så segt!
Har inte så mycket mer att skriva just nu men jag åter kommer.
Kram banan



vi -05 tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0