Idag.

puhh stressi stressi!!
Idag stack jonathan och hans nissar med någon hifbuss upp till göteborg. Visst vill man lägga sina pengar på de så haha! Jag hoppa på cykeln för att trampa mig ner till träningen. Såg att ide inte var någon luft i däcken men jonte myra hade pumpen på sin cykel (som inte var hemma). Så de blev en biltur istället, träna i en timme sen har jag bara suttit vid datorn :D! Nu ska jag göra mig lite fin för att jag ska träffa emmy pemmy på en sen lunch! ska blir mysigt!
Hörs ikväll kanske, kram



Min tvilling :) vi lura folk att vi var tvillingar nar vi var små haha och alla trodde oss!Komiskt värre!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, hysteriskt roligt att dom gick på det. inte lika nånstans. fast då var vi ju, till sättet iaf :)

2009-08-17 @ 20:08:49
URL: http://iamemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0